Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
- ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) CityStore.rs webshop odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost CityStore.rs webshop ne postoji ako isporučena roba:
- odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
- ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
- ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste
- po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe
Ukoliko ustanovite pre upotrebe da je proizvod koji ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake:
- Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije putem kontakt forme ili e-mailom.
Rok u kome moramo odgovoriti na reklamaciju je 8 (osam) dana. Rok za rešavanje reklamacije je 15 (petnaest) dana. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od 3 (tri) dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od 3 (tri) dana.
U slučaju odbijanja reklamacije prodavac je:
- dužan da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
- dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih preklamacija na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome: može li se proizvod zameniti za novi ili može li se za proizvod vratiti novac.
U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novaca/slanju zamenskog proizvoda. Povrat novca/zamena za novi proizvod biće odrađena u roku 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana.
Nakon isporuke poručenog proizvoda, proverite da li je proizvod stigao neoštećen. Ukoliko primetite oštećenje, tj. ako Vam je proizvod stigao polomljen, izgreban, ulubljen i sl. molimo Vas da nam odmah pošaljete slike proizvoda i ambalaže putem kontakt forme ili e-mailom na office@cityrecords.rs.
Pored slika, molimo Vas da navedete vreme kada je izvršena dostava, kao i broj maloprodajnog računa po kome ste kupili proizvod.
Ubrzo će Vas kontaktirati neko iz naše službe, poslaćemo kurira da napravi zapisnik, i Vaša reklamacija će biti procesuirana u najkraćem mogućem roku.
Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zameniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to u roku od 14 (četrnaest) dana od dana prijema proizvoda na Vašu adresu.
Obrazac o odustajanju od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde.